Toimitusehdot

YLEISTÄ

Hinnat sisältävät arvonlisäveron ( ALV 24 %). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tilauksesi tehtyäsi saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jonka jälkeen käsittelemme tilauksesi.

Tilausta tehdessäsi hyväksyt ja sitoudut voimassa oleviin toimitusehtoihin.

MAKSUTAVAT

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj 
Y-tunnus: 2122839-7 
Innova 2 
Lutakonaukio 7 
40100 Jyväskylä 
www.paytrail.com  

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

TOIMITUSTAVAT- JA KULUT

Lähetämme tuotteet Postin välityksellä 2-4 arkipäivän kuluessa tilauksestasi, kuitenkin aina mahdollisimman nopealla aikataululla. Kirjeposti 3,50 € ja paketit alk. 5,90 €, toimituskulut lisätään ostostesi loppusummaan ja lopullisen hinnan näet siirtyessäsi kassalle. 

Julisteet toimitetaan postitusputkeen pakattuina, jolloin printit säilyvät ehjänä perille asti. Putkeen mahtuu useita julisteita kerrallaan, joka mahdollistaa useamman tuotteen tilauksen yhtä edullisilla toimituskuluilla. Pienemmät tuotteet toimitamme kirjekuoreen tai kuplapusseihin pakattuina riippuen tilaukseen koosta. 

Tarjoamme halutessasi ilmaisen toimituksen (ei kotiinkuljetusta) tilauksellesi Savonlinnan keskustan alueella, josta voit jättää toiveesi lisätietoihin tilausta tehdessäsi. 

PALAUTUS

Verkkokaupasta ostaessasi sinulla on normaali palautusoikeus, joka on 14 vuorokautta tuotteen vastaanottamisesta. Toivomme kuitenkin, että olet meihin yhteydessä sähköpostitse ennen tuotteen palauttamista.

Tuotteen tulee vastata täysin alkuperäistä kuntoa ja olla myyntikelpoinen.

Palautuksesta aiheutuvat postikulut maksaa asiakas itse. Noutamatta jätetty paketti ei ole peruutus tai palautus. Voimme toimittaa noutamatta jääneen toimituksen uudelleen, tällöin asiakasta veloitetaan uusista toimituskuluista.
 
Vaihto- ja palautusoikeus ei koske kustomoituja tuotteita, sillä valmistamme jokaisen tuotteen tilauksesta asiakkaan antamilla tiedoilla.

TOIMITUKSEN AIKANA VAHINGOITTUNEET TUOTTEET

Mikäli huomaat tilaamiesi tuotteiden vaurioituneen jotenkin kuljetuksessa, kannattaa asiasta tehdä ilmoitus omaan Postiisi mahdollisimman pian. Meihin on myös tällaisessa tapauksessa olla hyvä yhteydessä sähköpostitse, niin voimme sopia uuden tuotteen lähetyksestä.

MAHDOLLISET ERIMIELISYYDET KAUPASTA

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi).

 

YHTEYSTIEDOT

KOHTEESSA.
Jenni Koponen
info@kohteessa.fi
+358 40 937 0093

Suomi